Strona główna

wtorek, 19 lipca 2016

City Trail On Tour Lublin

Wczoraj miałam przyjemność brać udział w biegu City Trail Lublin na dystansie 5 kilometrów.  Impreza biegowa City Trail On Tour to cykl biegów, odbywająca się w różnych miastach w Polsce. Nazwa imprezy sportowej nie jest przypadkowa. Organizatorzy chcą pokazać, że w każdym mieście istnieją ścieżki biegowe i że bieganie nie musi odbywać się tylko na twardych powierzchniach, tak jak jest to najczęściej w półmaratonach, czy maratonach. Osoby stojące za organizacją biegu City Trail On Tour chcą promować przełajowe biegi właśnie na dystansie 5 kilometrów. Dodatkowym atutem są biegi dla najmłodszych, które oprócz wspierania własnych rodziców mogą same sprawdzić swoje możliwości a przy tym dobrze się bawić. Oczywiście do udziału w biegu potrzebna jest zgoda rodzica. Bardzo się cieszę, że co raz częściej pojawiają się takie inicjatywy, które promują zdrowy styl życia wśród rodzin. Sama, kiedyś chciałabym śmigać z wózkiem biegowym i „zarażać” dzieci aktywnością fizyczną. 



Impreza biegowa City Trail odbywała się nad Zalewem Zemborzyckim, gdzie biegacze mogli podziwiać piękne widoki, a jednocześnie sprawdzić się w biegu przełajowym. Decydując się na ten bieg wiedziałam, że będzie las, błoto, jednym słowem survival. Organizatorzy dzień wcześniej informowali, jakie warunki panują na trasie. 18 lipca pogoda dopisała, ludzie też, więc możecie domyślać się, że impreza się udała. Należy pogratulować organizatorom. Po skończonym biegu każdy uczestnik oprócz pamiątkowego medalu, który idealnie pasował do charakteru biegu mógł skorzystać z owocowego bufetu oraz wypić kubeczek izotoniku lub wody. 


Sponsorami biegu była firma Salomon, Suunto, Etixx oraz POLSKABIEGA.PL. Bardzo spodobał mi się pomysł firmy Suunto, która jest producentem zegarków sportowych. Organizator umożliwił biegaczom przetestowanie zegarka na trasie. To dobry pomysł dla osób, które nie są zdecydowane, jaki zegarek wybrać i wahają się pomiędzy Polarem, Garminem, a Suunto. 

Jeżeli dopiero zaczęliście swoją przygodę z bieganiem, albo jesteście w tym sporcie profesjonalistami to jest to idealny bieg na sprawdzenie się. Ja sama zaczynałam 2 lata temu w Samsung Irena Women's Run od biegu na dystansie 5 kilometrów. Jestem pewna, że nikt podczas biegów City Trail nie będą się nudzić. Ja wczoraj się nie nudziłam, lubię przeszkody. Gratuluję zwycięzcom! Adam Świrgoń z czasem 16:44 oraz Małgorzata Siembida z czasem 19:57, z takich wyników należy się tylko cieszyć. Mój czas nie powala na kolna, 5 km pokonałam w czasie 28:12. Uwierzcie mi, następnym razem będzie lepiej, bo nie zwalniamy tempa! 

Jeżeli macie ochotę wystartować w następnych biegach organizowanych w ramach City Trail On Tour to rejestrujcie się na stronie  www.ontour.citytrail.pl :
1. Olsztyn- 20 lipca,
2. Gdańsk- 21 lipca,
3. Bydgoszcz, 22 lipca,
4. Szczecin- 25 lipca,
5. Poznań- 26 lipca,
6. Wrocław- 27 lipca,
7. Katowice- 28 lipca,
8. Łódź- 29 lipca

Gwarantuję Wam dobrą zabawę i możliwość zdobycia życiówki! Rodzice zabierajcie dzieciaki! To idealna impreza dla rodzin!

PS. Nic tak nie cieszy jak prezenty biegowe przed urodzinami! 


Wasza M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz