Strona główna

niedziela, 15 czerwca 2014

Samsung Irena Women's Run.

Cieszę się, że coraz częściej na ulicach Warszawy widuję biegające kobiety. Mijając je zawsze zastanawiam się, jaki postawiły sobie na dzisiaj cel. Nie znam żadnej osobiście, ale w pewien sposób je podziwiam. Sądzę, że każda z nich odgrywa jakąś rolę w swoim życiu, niektóre z nich są matkami, inne studentkami, a jeszcze inne niezależnymi pracownicami dużych korporacji. Jednakże wszystkie łączy to, że po ciężkim dniu mają ochotę założyć swoje ulubione, sportowe buty i wyruszyć w trasę. Co więcej, bieganie jest dla nas, kobiet pozytywną ucieczką od codziennego życia.

Nie przez przypadek swój dzisiejszy wpis zaczęłam takim wstępem. Jestem dumna z tego, że bieganie stało się w Polsce bardzo popularne. Moja radość jest tym większa, ponieważ coraz więcej biegów jest organizowanych tylko i wyłącznie dla kobiet. Jednym z nich jest Samsung Irena Women's Cup, który odbędzie się już za dwa tygodnie, na warszawskiej Agrykoli. Tegoroczna edycja ma promować zdrowy styl życia wśród kobiet. Każda z uczestniczek otrzyma pakiet startowy, który zawiera sportową koszulkę, jednorazowy chip do mierzenia czasu oraz gadżety od głównych sponsorów. Trasa biegu to 5 kilometrów. Pomimo tego, że preferuje dłuższe dystanse, bez wahania zdecydowałam się na udział w tej imprezie. Przecież bieganie to nie tylko przebyte kilometry, ale także radość z tego, co się robi. Honorową patronką całego wydarzenia, jest wielokrotna medalistka igrzysk olimpijskich, utytułowana polska lekkoatletka, Pani Irena Szewińska, natomiast głównym sponsorem firma Samsung. Cieszę się, że będę miała okazję wziąć w nim udział, tym bardziej, że będzie to moja pierwsza edycja,. Obiecuję, że cały bieg, jak i wrażenie po nim opiszę na blogu. Na koniec chciałabym zachęcić wszystkie kobiety, które nie mają nic zaplanowanego na 29 czerwca do wzięcia udziału w wydarzeniu, a pozostałych do kibicowania. Zapowiada się świetna zabawa! 

Nie wiem, ile jeszcze moje nogi będę w stanie przebiec kilometrów, ale jednego jestem pewna. Muszę zrobić więcej miejsca na biegowe koszulki.
M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz